środa, 17 października 2012

Menes ft Podzerek



Strasznie duzoooo obowiązków , bardzo mnie tu mało.  Mam tyle na głowie ze już nie jestem w stanie skupić się na blogu :)
Zdjęcia na gorze wykonane przez Piotra Menesa oraz Wiktorie Podzerek.

Jestem cały czas w Poznaniu, nawet nie mam czasu aby zjechać do mojego miasteczka.
Non stop szkoła, praca, praca, szkoła...
Mimo wszystko ostatni okres jest bardzo pozytywny. Niedawno odbyła się sesja zdjęciowa ze wspaniałą ekipa.
Przyjechała do mnie prosto z Lodzi Aneta Poletek, która jest przecudowna osoba i zdolnym fotografem.
Stylizował mi zajebiście kreatywny człowiek Rafał Orłowicz oraz wizaż wykonała Kasia Derewnicka. Spędziłam z nimi mega zabawny dzień. Niedługo ukażą się efekty naszej współpracy.
Za to mały backstage oraz zapraszam do polubienia funpaga Rafała:http://www.facebook.com/pikselowekwiaty?fref=ts





Jeszcze takie male ogłoszenie. Jeśli poszukuje ktoś w Poznaniu pokoju do wynajęcia  to proszę o kontakt.
Wolne dwa pokoje na Zegrzu III. 4 minuty drogi autobusem od ronda Rataje.
Milego wieczorku :)

4 komentarze: