poniedziałek, 17 września 2012

F: Kasia Ratajczak

















Zdjęcia: Kasia Ratajczak, MUA: Bartosz Osowczyk. To ta sesja na którą tak czekałam!
Zdjęcia zrobiły spore wrażenie. Jedno z nich było tydzień w rankingu na MM. Także milo mi bardzo.

Dawno mnie tutaj nie było, ponieważ nie mam nawet czasu. Mieszkam w Poznaniu. Od tamtego tygodnia zaczęła już mi się szkola. Jestem w szkole charakteryzacji Beauty Art i juz jestem mega zadowolona. Mam wspaniały skład dziewczyn. Jest mega dużo teorii, której muszę sie nauczyć. Dziewczyny które mam w grupie sa juz doświadczone, na pewno maja dużo większą wiedzę ode mnie, ale to motywuje mnie aby wziąć się w garść. Ostatnio spotkałyśmy sie indywidualnie w szkole i zaczęłyśmy kombinować, to jedna z moich prac. Doczepiane rzęsiory Marietty:)


2 komentarze:

  1. co to za farba? rozwijasz się super jako modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to było jednorazowe farbowanie dla sesji:D pomysłu nie zdradzę:p
    jako fotom jak już :) ale dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń